!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Svaren från frågestunden!

1. Favoritfärg?
Det beror på, men jag måste nog säga grå!
2. Kan inte du göra en videoblogg någongång?
Jodå! Jag ska försöka göra en videoblogg, har bara lite svårt att vara seriös .. ;)
3. Vilken klädsel passar dig bäst?
Hmm, vilken svår fråga. Helst drar jag på mig ett par mjukisar och en fet tshirt men jag
antar att du inte riktigt menar så, men ett par tights och en tunika funkar alltid.
4. Är din riktiga hårfärg blond?
Nej, eller asså. Delvis, inte så blond som jag är, men jag är mörkblond. Tror jag?
Vet inte hur min riktiga hårfärg ser ut om jag ska vara helt ärlig!
5. Vem umgås du mest med i din klass?
Det är olika, men sista tiden har det väl varit Louise! :)
6. Vilken är din favoritblogg och varför?
Isabelles.nu! Varför vet jag inte, tycker om henne som person bara :)
7. Vilken är din allra bästavän?
Jag har många, men jag måste säga Emma! Trots mycket skit håller vi än ihop!
8. Vill du gå på snigeldejt med mig?
Ja :$
9. Jag har generande hårväxt under armarna, vad tycker du att jag ska göra? det växer tillbaka jättesnabbt, misstänker att jag har blivit utsatt för någon ondsint förbannelse.
Det är nog en ond cirkel som du aldrig kommer komma ur, lev med det ;)
10. Varför umgås du med johanna? hon är ju helt störd ju! dum i huvudet, och ful som en gås och helt galen. har hon någon diagnos, typ adhd? bara undrar!
bara satt du vet så är jag ditt största fan, du är så JÄVLA snygg! får jag ta dig i rumpis? tack på förhud
Jag vet inte, förmodligen för att jag är lika pantad själv :)
11. Dina två närmaste vänner ?
Hmm. Emma och Johanna just nu :)
12. Snyggaste killen ?
Vet inte riktigt om du menar folk som jag känner eller ah?
Men jag säger iallafall Channing Tatum, DREEGLAR !
13. Du tar jättefina bilder, Vad har du för kamera?
Canon eos 1000d!
14. Vilket photoshop använder du?
Jag använder mest Photoshop cs4, ibland även Photoshop 4.0. Har båda på datorn nämligen!

/Hoppas ni nöjer er med det där. Undrar ni något är det bara att fråga.
PEACE!

Kommentarer
Postat av: emma §

hihi sötnos! <3<3

2011-03-06 @ 16:36:38
URL: http://shitsvensson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0