!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Tankar om piercingar ..

Först kan jag säga att det här är VAD jag tycker och skriver helt fritt.

Jag har funderat mycket kring min läppiercing, om jag ska ta ut den/låta den sitta i.
Och nu när jag har haft utan i några dagar har jag märkt att jag passar hundra gånger
bättre i, var väldigt skeptisk till detta i början.
Och visst, piercingar i ansiktet är väl sånt som den nyare genarationen gör.
Fast, jag bryr mig ju verkligen superduper lite om vad andra tycker om den.  Vill jag ha
den i så har jag det,
och dom flesta säger att jag är finare i!
Men nu har jag bestämt mig, och kommer inte ta ur den på ett långt tag!
GODNATT!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0