!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Back on track.

Hej allihop.
Tänkte skriva att jag hade saknat er, men faktiskt inte. Bloggpausen har för mig varit väldigt skön.
Väldigt viktig.
Tack för att ni har låtit mig haft den. Låtit mig tagit den tid som behövdes för att komma tillbaka på
banan.
Min helg.
En bra helg, istortsett. Vi var ju lediga fredag. Så då kikade jag runt lite på stan, fixade lite till mammas födelsedagsfest som var i lördags.
På lördagen var somsagt festen. Våra vänner från skåne kom och var hos oss, dock bara en natt. Men alltid
något.
Så jävla kul att träffa släkten. Allt folk som var där. Blev en jäävligt lyckad fest måste jag säga.
Kom hem runt 5 någongång. Jag och Kelli låg och snackade till halv 6. Då var det ju råååljust ute.
Så hade ganska svårt att somna, skulle gissa på att jag somnade någon gång efter 6.
Vaknade dagen efter. Direkt upp och städa. Så jävla jobbigt. Hade inte ork eller kraft i kroppen för det.
Så jag somnade visst till i soffan medans dom andra städade. Stackars dom andra som fick göra allt.
Anyhow.

Söndagen sen. Kom hem halv 6 efter städningen, utan någon kraft. DÖDSTRÖTT.
Skippade träningen, hade jag gått dit hade jag ändå inte orkat gjort något.
För att orka se VM-finalen klunkade jag i mig 2 energidrycker. Dock en väldigt pinsam
förlust för svenskarna. Kanske inte jättesmart att dricka dom där energidryckerna.
Låg ju vaken till långt efter 3 på natten.
Vaknade imorse, helt jävla slut. Det riktigt kändes att jag knappt hade sovit eller ätit så bra dom 2
sista dagarna. Klunkade i mig en energidryck innan skolan. För att ens orka gå upp dit behövdes det.
Sov mig genom dagen känns det som, haha. Inte riktigt, men fyfan vad jag var trött. Sinnessjukt.
Träningen ikväll med.
Går ju inte bra att träna utan någon energi.
Varken sömn eller någon direkt bra mat.
Nu är jag helt slut. Helt jävla slut.
Imorgon ska ni få se bilder från i lördags med.
Vi ses. ♥

Kommentarer
Postat av: Vendela (FOTO)

Najs! Du får gärna ställa massa frågor till mig i min frågestund HÄR:



http://enfotobrud.blogg.se/2011/may/for-er-som-inte-fattade-mitt-seriosa-videoinl.html#comment



Kram! :)

2011-05-17 @ 16:48:02
URL: http://enfotobrud.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0