!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Cry me a river.

Dåligt med inlägg ser jag. Ber om ursäkt.
Idag har jag varit och tävlat med världens bästa lag. Vi tog guld i matta. För vi är så jävlans grymma.
Kollade ishockeyn, 1-0 till Sverige.
Ikväll ska jag se bigbrother. Ganska spännande eliminering faktiskt. Peter, Katerina och Gurkan. Hoppas
innerligt att Katerina ryker, dock tror jag Peter kommer få minst röster.
Nu ska jag nog hoppa in i en dusch, sköta om mig själv lite.
Förresten på bilden, saknar mina ögonbryn där! Haha! Nej men mina är typ borta.
Hehe, anyhow. Vi hörs senare.
JÄVLA IDIOT BLOGG.SE, GÅR INTE ATT DELA PÅ TEXTEN. ÅÄHSfljaeskoafplasplasåöasåä<

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0