!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Jag vet att jag var lycklig med dig.

Det är inte en bedövande smärta. Det är mer något som ligger och gnager mest hela tiden.
En sak jag vet är att när jag var med dig var jag lycklig. Så otroligt, förbaskat lycklig.
Jag kommer aldrig någonsin ha någon likadan kontakt med någon annan som jag hade
med dig. Mest för att jag inte vågar. Jag vågar inte. För att sen tappa kontakten gör
alldeles för ont.
Dom säger att riktiga vänner stannar kvar till slutet. Men så är det inte riktigt. Man kanske
tappar taget om varandra bara.
Jag var ingen bra vän. Och jag vet inte om allt är mitt fel. Men jag hade gjort allt som står i min
makt för att få tillbaka det. Jag hade gjort allt.
För jag kommer fortfarande älska dig gränslöst. Även om du skulle vara 100 mil bort. Även
om vi inte har den kontakten längre.
Och det enda jag vet säkert. Är att du gjorde, och gör mig lycklig.
Och bara tanken av vad vi tappat får mig att gråta.
Jag saknar dig bella, det gör jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l

jag saknar dig och det kan inget ändra på. jag kommer inte glömma allt vi gjort och vad vi betydde för varandra. jag kunde inte leva utan dig, du var allt för mig. ibland frågar jag mig själv, hur jag kunde låta det här hända? Jag antar att det är sånt här som händer, men glöm inte att du var allt för mig en gång och våran vänskap kommer jag aldrig att glömma. du har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta och där kommer du alltid finnas kvar. jag saknar dig, så jävla mycket <3

2011-05-10 @ 15:17:15
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0