!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Jävla huvudvärk.

Har kämpat mig genom dagen med en huvudvärk som inte ger med sig.
Och en trötthet som aldrig går över. Sov ju jättebra inatt. Varför är jag
fortfarande trött?
Gick iallafall på alla lektionerna utan kemi och biologi sista. Kände verkligen då att
det inte längre fungerar. Så jag gick hem. Jag sov, från halv 1 till halv 3 sov jag. Sen var jag
vaken en timme. Sen somnade jag igen. Från halv 4 till halv 8 sov jag då. Gick upp och åt.
Sen dess har jag legat i sängen och kollat igenom några scrubs avsnitt. Fortfarande lika,
äckligt trött. Fortfarande samma huvudvärk. Ipren hjälper inte ens.
Fyfan. Hoppas detta går över tills imorgon, en till dag med denna huvudvärk kommer inte
att fungera.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0