!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Kvällstankar

Jag kommer ihåg för ett tag sedan. Dock ganska längsen.
Jag var besatt av denna blogg. Kändes som om jag la
ner all min vakna tid på att designen skulle vara bra.
Att mina inlägg skulle vara perfekta, jag skulle uppdatera
typ 5000 gånger om dagen.

Nu har jag en förjävligt ful design. Som jag dock ska försöka
orka fixa inom en snar framtid.
Då hade jag dock mycket, mycket mer besökare.
Då fick jag kommentarer dagligen.

Men nu så nöjer jag faktiskt mig bra med min lilla blogg.
Jag har nästan 100 besökare om dagen. Jag uppdaterar
när jag har lust.
Känner liksom ingen press längre på att hinna uppdatera
hela tiden. Springa hem till datorn och kasta mig på ett
inlägg.
Som jag har det nu duger alldeles utmärkt.
Sen när jag känner för att lägga ner all min tid på bloggen
igen. Så kommer jag sannerligen att göra det.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0