!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Sleepless.

Hejåhå. Ligger i min rätt så sköna säng. Har lite småångest över att det är skola imorgon. Dock har jag haft en alldeles underbar helg. Så klagar faktiskt inte. (Även om jag hatar måndagar så mycket att jag hellre ligger inne hela dagen och kollar på någon kass tv-show) Katerina fick lämna bigbrother oxå. Tycker det var dags för henne att lämna faktisk. Jag och mamma ringde hela 2 gånger på Peter. Hoppas att våra röster gjorde någon skillnad, haha! Tror även jag var den sista som röstade, det var väl 3sek kvar när mitt samtal kom fram. Nu ska jag försöka få mig lite sömn. Det kan jag behöva efter en kanon helg. Later.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0