!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Bara tanken av allt jag förlorat dödar mig.

Jag vill egentligen inte veta. Jag hatar tanken av oss. Jag hatar tanken av allt jag förlorat.
Jag vill att du ska veta att det inte är någon lögn när jag säger att jag saknar dig, och att
jag lätt hade kämpat för oss igen. Jag hade inte tvekat en sekund om du sa att det skulle
kunna bli som förut.

Jag vill bara komma hem till dig, lägga mig i din famn och säga att allt ska bli bra igen. Det
ska bli som det var då. Men jag kan inte, för jag vet inte om det kan det?

Jag känner att jag förlorat en stor del av mig själv, jag känner att jag förlorat något som en
gång var det finaste jag hade.

Och jag skulle göra allt i min makt för att få dig tillbaka. För att få dig att se att jag är precis
samma person som förr. För att få dig att se att vi fortfarande lika bra tillsammans.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0