!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Fabulous life of julia.

Jag tänkte då låta er få en inblick i hur min dag kan se ut i ungefär, lite fabulous life sådär.

06.30 - Ja då ringer klockan och då är det dags att gå upp även fast det är kolsvart ute. Bra start ja, ja!

07.35 - Då måste jag alltså SENAST gå till bussen för att hinna upp till min underbara skola och ah, ni förstår!

11.00 - Då har jag varit i skolan sedan 8.00 och arbetat flitigt och hårt på alla lektioner .. (eller..?) och då är det dags för skollunchen! Alltid en upplevelse eftersom man aldrig vet vad det är för bajs dom serverar!

14.15
- Slutar för skoldagen. Har gäspat mig igenom typ 6 timmar i skolan och tar då bussen hem.

14.30 - Efter skolan, jaaaaaa då är det lite olika. Antingen tar jag en fika med louise, snackar lite om killar och om livet och, ah ni förstår. Händer att jag träffar emma när hon kommer hem och vad som händer när vi är tillsammans, det vet man aldrig! INGEN/INGET ÄR SÄKERT DÅ IALLAFALL. Eller så har jag en hund som har alldeles för mycket hormoner och skriker efter att få gå ut och tömma blåsan!

18.00 - Oftast dags för miiiddag, sitter och pratar lite strunt med min familj.. allmänt angenämt osvosv!

20.00 - Japp då är det movietime! Innan det ska jag alltså ha tagit bort sminket, borstat tänderna, bytt om, fixat allt inför morgondagen, pluggat osvosv! Men klockan tjugionollnoll är det iallafall dags för att snyfta till en romantikfilm som så!

22.00
- Filmen är ungefär slut, ligger och spelar wordfued och smsar typ!

23.00 - SCRUUUBS är på tvn! Dubbelavsnitt, tjohoo!

00.00 - Scrubs är sluut.. och aaaaaaaaaaaaah dags att sooova!

00.30 - ZZZzzZZZzzzzzz....


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0