!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Knååpar på en design...

Hellojsan! :)
Hoppas allt är fint med er, med mig är det rätt bra. Dock helt slut så ligger med dunkande huvudvärk i sängen framför datorn och håller på med en design. Den jag har nu är ju verkligen deprimerande..? Kanske var på dåligt humör när jag gjorde den, haha! Hursom, vilket humör jag än var på när jag gjorde designen så ska det in en ny så småningom!

Dagen spenderades i fyrishov med klassen. Badade dock inte utan jag och Louise solade istället och satte oss och åt lite lunch och snackade skit. Fabulous life of julia...?

Haha. Nä nu ska jag hitta någon romantisk film jag kan gråta till ikväll. Take care!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0