!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Tillbaka till rutinerna!

- Från thailand

Galet hur mycket jag saknar det, kan inte sluta drömma om det.. :(

Anyhow, börjat komma tillbaka till rutinerna. Kämpade mig till skolan idag med feber eftersom jag verkligen inte

kan vara hemma från skolan. Gav dock upp vid lunch och fick skjuts hem. Gjorde klart en engelskauppgift som ska in imorgon, läste till ett prov jag ska göra imorgon och aa, alla omdömen sätts imorgon. Mycket nu!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: anetth

fick du skjuts?! du bor väll typ tre steg från din skola?

2011-11-11 @ 19:42:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0