!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Hejdå mina kära. ♥

Jag åker runt 11 imorgon, så tyvärr kommer jag inte lägga ner tid på att skriva ett inlägg då!
Så jag tänkte faktiskt säga hejdå nu. P
Det här ska bli så himla awesome, typ pirrar i hela kroppen.
Får hoppas flygresan blir lugn och så, är så himla flygrädd ju. :(
Min vän Emma kommer att titta in här då & då och skriva något inlägg ibland!
Kommer förmodligen inte blogga något därifrån, får jag chans att göra det
kommer jag det!
Ni kan väl vara gulliga och kommentera det här inlägget och önska mig en
bra resa?
PUSS på er alla! Vi hörs tisdagen den 8 oktober.




Kommentarer
Postat av: elin

lycka till med resan och njut så mycket som möjligt! :D

2011-10-26 @ 18:58:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0