!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Helt omplanerat men fan så mycket bättre!

Nu mina vänner ska jag förklara precis hur det ligger till med allt!
Planerna var att den 3 november skulle jag och louise åka till egypten
med hennes farfar. Resan skulle precis bokas och vi hade planerat alltihopa.
Vi var så jäävla glada och såg fram emot detta som faaaaan!
IDAG ringer vi louise farfar och frågar om han bokat resan.
Då säger han att vi inte ska dit, utan att vi ska till den finaste
orten, med det finaste planet, till det finaste hotellet, i phuket.
I 12 jävla dagar.
HAHA asså har aldrig NÅGONSIN varit så glad. Sen så sa han att vi ska åka
den 26. Det är på onsdag.
FÖRSTÅR NI? JAG OCH LOUISE SKA TILL THAILAND PÅ ONSDAG I NÄSTAN 2
VECKOR.
Jag har aldrig någonsin varit såhär glad. Älskar mitt liv.
ÅÅHHÅHÅÅHÅHÅHÅÅH!
Nu är det bara att rota fram alla sommarkläder igen.
Lite bilder på vårat hotell, Kata beach resort heter det.
|
|
v
Haha jättesmå bilder, men googla det vettja!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, det är huur fint som helst där! Älskar stranden i Kata! Underbara vågor. och på tal om shoppingen inne i Patong, wow. Grymt shoppingcentrum. Avundsjuk så det bara stänker om det Jullan! :D

2011-10-25 @ 00:43:08
URL: http://erikssonemmas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0