!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

julia är rätt så duktig...

Hejdääär. Emma in thaa haaaaauuuus...
Nu ligger väl antagligen julia och solar på stranden eller något.. fusk, fast vet inte om dom är 6 timmar före eller efter. menmen, den bruden solar dygnet runt ;) Aja iallafall. Ska ju slänga in lite inlägg då & då, och jag fick ju lösenet av julia här om dagen. men hon glömde ge mig hennes email.. King som man är hittade jag den själv! Vad vore julia utan mig undrar jag.. ingenting! Driver. Saknar den plutten redan!

Aja, sitter på bussen påväg till skolan. För vissa är ju inte lediga för att vara i thailand. Aja, är framme
snart så måste stänga av datorn. PUSS!!


i love u bebi


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0