!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

My heart is freaking out when i held ya.

Hej !! :))
Ligger i sängen och försöker hitta ork för att gå upp och duscha! ;) Sköönt! Ska sedan skriva en packlista och kolla om det är något jag behöver köpa innan resan... :)
Ni kanske undrar hur det blir med bloggen när jag är borta? Jag vet inte än.. Om jag hittar någon som skulle kunna tänka sig att titta in ibland och publicera ett inlägg är det bra. Om jag inte gör det så blir det bloggvila medans jag är borta. Så nu vet ni! Gårdagen spenderades med min emmis framför idol. Haha så jävla slappt, men skönt! Min brud dedär! Nu är duschen ledig så ska hoppa in den .. (bokstavligt talat HOPPA, önska mig lycka till) ;)
Puss.


Ps. SLOG FUCKING REKORD IGÅR!!!! Ds.


Kommentarer
Postat av: ellie

hej jag har följt din blogg länge nu, men jag undrar om du tar med dig din kamera till Thailand och sen laddar du upp massa bilder? :) bra att du har börjat blogga igen :D

2011-10-22 @ 16:07:36
URL: http://enjoythelife.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0