!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Världens finaste.

Louise.
Min finaste. Kan du inte bara komma hem nu? Jag klarar inte fler dagar utan dig vid min sida.
Du är absolut världens finaste och jag vet inte hur jag ska visa min uppskattning till dig.
Du vet inte hur mycket jag uppskattar att du ständigt står vid min sida och dras med mina dåliga, men även förhoppningsvis även mina bra sidor.
Du vet inte hur mycket jag behöver dig och jag förstår nu att jag inte klarar mig utan dig i en hel jävla vecka.
Du är den enda som förstår mig. På riktigt.
Lämna mig aldrig. Aldrig louise.
Ingenting är bättre än dig. Tack för allt du gör för mig.
Me loves u.
SÅ jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Louise

Loveu 2 Homie

Kommer aldrig lämna dig

Tack för att du lyssnar och förstår

Du är så galet fin

2011-10-11 @ 18:20:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0