!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

10 saker om min bästavän emmish!

Tänkte berätta tio saker ni borde veta om Emma!

1. Hon har ett fööörjävla temprament, jag lovar. Mucka aldrig med Emma!
2. Lika värdelös humor som mig. Något jag älskar med henne!
3. Emma har sagt typ.. 25 gånger att hon ska sluta äta på donken.
Jag tror ni vet lika säkert som jag att hon ALDRIG kommer det.
4. Emma håller alltid vad hon lovar. (förutom det på 3:an då..)
5. Ni som dömer Emma efter utseéndet måste vara pantade.
Hon är typ världens skönaste, roligaste och bästa person!
6. Emma har varit tvungen att lyssna på mina kärleksproblem
i över 3år... Tycker lite synd om henne...
7. Är jag och Emma ensamma hemma hos henne eller mig slutar
det alltid med att vi dunkar farligt hög musik och dansar galet.
8. Emma har varit tillsammans med micke i snart 8 månader!
9. Emma bor på landet. Haha, vilket jag alltid påminner henne om!
10. Tillsist, emma är världens finaste person och jag älskar henne
hur mycket som helst! ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0