!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Min fina.

Har ni någonsin hört uttrycket "en dag kommer det komma in någon i ditt liv som får dig att förstå varför det aldrig fungerat med någon annan"? 
Det är ett uttryck som jag aldrig riktigt helhjärtat trott på. Utan det har varit något man hoppats på bara. Jag undrade väldigt länge när denna "någon" skulle komma in i mitt liv. 
 
Jag ställde mig den frågan väldigt ofta, enda tills för ungefär tre månader sedan. För en dag så var han där. Den där någon hade kommit in i mitt liv och det besvarade alla mina frågor. Helt plötsligt så var allting så himla självklart. Jag förstod direkt varför det aldrig hade fungerat med någon annan, för ingen hade varit lika bra som han är. 
 
Alla tjejer har sin bästavän, och sin pojkvän. Har man tur så är det samma person. Jag har den turen. 
 
Jag kommer ihåg så väl alla gånger jag legat framför halvdåliga romantikfilmer och gråtandes undrat när jag ska hitta någon, undrat om det existerade sådan kärlek i verkliga livet. Tydligen så gör det det. 
 
Usch vad jag tycker om min lilla pojke, min trygghet. Världens bästa kille. 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0