!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Ska bara lägga det i min carebox.

Hejsanhejsan!
Nu var det ett tag sedan ni hörde något ifrån mig. Tråkigt, jag vet!
Funderar på att köra en rejäl omstart efter jag fyllt år, när jag får min iPhone!
 
Skolan har börjat, lite halvt värdelöst och lite halvskönt på samma gång. Lite rutiner behövs.
Annars då? Fyller år om 6 dagar och har gått och blivit råsjuk. Vet inte om jag har lunginflammation
eller något sådant jobbigt.
 
Ikväll åker jag in med min pojke till stan och glor bio för att fira 1 månad. Fler ska det bli hjärtat!
 
Stay in touch brothers!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0