!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

In another life, i would make you stay.

Denna helg blev oerhört lugn, hela helgen blev det. Igår degade jag framför soffan och somnade sedan gott bredvid min Johanna. Imorse lämnade hon mig och dagen har spenderats hemma med la familia. Min syster som numera bor i stockholm kom hit så vi kollade melodifestivalen och myste galet!

Dagens dåliga: vi hittade mask i vår färska torsk, slutade med att vi körde en donken drive-in. Jag gråter inte för det men vi ska gå till botten med fiskfan!

Dagens bra: Fick mig ett gott skratt när ranelid skämde ut sig för hela Sverige och sedan gick till final.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0