!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Julia hizzar & dizzar

Dizz:
Ofräsha piercingar! När man tex tagit själv i läppen och har alldeles för lång stav..?!
Stationshängare. Finns det något sorgligare? :(
Detta väder. Gör mig totalt galen.
Jobbiga, dryga personer.
Attentionwhoooores. Inget gör mig så galen, kan med säkerhet vara det värsta på hela listan.
Torrisar. Folk som inte vågar släppa loss och bjuda på sig själva. You only love once for god sake.
Norrtälje. Denna stad tar sakta död på en.
Skolan. Getballe på allt som har med skolan att göra.
Röd hårfärg. GÅR TYP UT EFTER EN TVÄTT, ARGGGHH.

Hiizzzz:
Bigbrother 24/7. Hehhehehe.
Schyssta pojkar! Bra killkompisar i allmänt är något man måste uppskatta.
Mina syskon. Oh god, vet inte vad jag hade gjort utan dom, seriously.
Att få komplimanger! Egoboost satt det bara skriker om det.
Sporrrtloov snart!
Att jag ska åka slalom för första gången i hela mitt liv på lovet. (sad but true)
Scrubs. Måste vara världens mest briljanta tvserie, i världshistorien. Sett alla program minst 7+ och sett alla 9 säsonger 5+ gånger. Tröttnar aldrig. (kan de flesta replikerna utantill)

Okej orkar inte hålla ögonen öppna. Heheh godernatter!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0