!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Lite halvt hiss/diss.

Diss!
Uttrycket 'fint som snus', får typ ont i hela kroppen när jag hör det. (HAHA)

Folk som tror att rött och rosa matchar. Belive me, it don't.

Översittare.

Folk som växer upp waay too fast. Typ 10åringar på facebook, what the hell liksom?

Tjejer. I allmänhet. Falska, irriterande, dramaqueens, kaxiga, jobbiga. U name it. Snacka om att make a mountain of molehills.

Kärlek. Just nu är det diss på allt som har med det att göra. :(

Hiss!
Bra vänner. Killar som tjejer, har en del faktiskt.

Amerikaner/engelsmän, lovar att jag ska gifta mig med en.

Godis. Hahaha tjock jag vet.

Att jag snart börjar gymma och blir fit for fight. (var tvungen att kompensera punkten över)

Snyggdagar. När man känner sig snygg och har snyggdag blir hela dagen bättre!

That's it then!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0