!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Still the same me.

Ligger ensam i systers lägenhet inne i stan och underhåller mig själv lite med att ta egopics. Hihi! Nämen dom är och handlar mat osv! Sover här inatt och drar in till skolan imorgon.. halv 7 måste jag åka..(!!)

Jaja, totally worth it! Saknade min matilda <3

 

För er som undrar om ricinoljan fungerar så ska jag ta före/efter bild när jag använt det i en månad! Men kolla på bilden, har inget löshår eller något i ..!


Kommentarer
Postat av: paulina.

hej!

jag har hört från flera ställen att ricinolja får ditt hår att lukta riktigt illa! ;/

2012-02-12 @ 19:14:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0