!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

<3

Idag runt elva blev en äldre kvinna överkörd av en bil i Norrtälje. Föraren sladdade och tappade helt enkelt kontrollen vilket resulterade i att han körde in i en lyckstolpe och sedan upp på trottoaren där kvinnan befann sig. Det gick inte att rädda hennes liv.

Jag kommer inte ha massa fördommar eller så eftersom jag inte exakt vet vad som hänt. Men det är inte lika kul att åka runt i en volvo och sladda när sånna här saker händer. Det var bara en tidsfråga tills att någon skulle skada sig och idag hände det.

Hela artikeln finns på norrteljetidning.se.

Mina tankar går främst till den äldre kvinnans barn och barnbarn men även till han som körde bilen. För jag förstår hur dåligt han mår och att det som hände inte var med avsikt. <3


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0