!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Svar på frågor - del 1

Varför är du så snygg julia?
- Född såhär, hehehe! ;)

Du fyller ju i dina ögonbryn. Men hur mycket fyller du i dom? I jämfört med en bild i från Thailand syntes inte dina bryn. Vilket penna använder du? :)
- Det stämmer bra hörrudu. Jag har iprincip inga ögonbryn, eller dom är väldigt ljusa och glesa! Använder en ögonbrynspenna från Isadora, mörkbrun!

Hur lång är du och hur mycket väger du?
- Sist jag mätte var jag 160, och väger cirka 48kg!

Säg tre saker du gillar/inte gillar med din kropp!
- Oj.. Jag gillar mina ögon, mun ooch ibland mage.
Gillar oftast inte min panna, ben.. haha jag vet inte!

Vem är din bästavän?
- Emma & Louise!

Säg 1 sak du är nöjd med dig själv!
- Jag gillar att jag är glad & spontan och vågar bjuda på mig själv. Ingen jävla torris här inte! ;)

Säg 1 sak du är missnöjd med dig själv!
- Att jag oftast är efterklok.

Hur ska din drömkille se ut?
- Asså.. det spelar egentligen ingen roll. Han ska se bra ut, såklart. Men bara för att jag tycker någon är snygg behöver inte andra tycka det! Tycker dock om långa killar, sen ska dom bara ha fin personlighet!

Vad hände mellan dig & Emma Svensson? När ni bråka & hon gjorde ett videoinlägg om dig på er blogg?
Var du lika arg på henne?

- Haha, allt det var driv! Emma är lite som hon är ibland, lite crazy sådär..! ;) Nej, allt var bara väldigt roligt eftersom alla gick på det!

Vilken sexställning tycker du bäst om?
Älskar din blogg btw:))<3

- I TVÅAN SKA DET VA. Hahaha nej förihelvete vad är det för fråga?
Tack förresten! :)

Är du oskuld?:)
- Ja.. är jag det..? :o

Röker du? / tjuvröker?
- Nope! Och skulle jag göra det skulle jag nog inte skriva ut det här! Men nej, det gör jag inte! :)

Är du oskuld?
- Ja.. eller? Nej.. Va?!

Är Alfred Champdavoine den snyggaste och trevligaste killen du träffat?
Om inte, vem är det?
Hur snygg är Alfred på en skalla mellan ett och tio? Är Alfred din drömkille?

- Haha.. eh ja.. jo men det är han verkligen!
Han ser bra ut, nej han är inte min drömkille..!

Saknar du mig?

- Klart jag saknar dig Matilda.. Träffade ju ändå dig för 5min sen ♥

Har du haft sex?
- Ja det var ett jävla tjat, vad tror du?

Fortsätter svara sen.. så fortsätt fråga!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det känns lite underligt att du har en frågestund där du skriver att man kan fråga vad man vill i princip, men att sen inte svarar på frågorna ordentligt. Känns lite onödigt då på nåt sätt. Vill du ha privata och intima frågor som faktiskt är intressanta att ha svar på, eller vill du ha favoriträtt-frågor?

2012-01-06 @ 11:26:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0