!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Svar på frågor - del 2

Hur får du dina ögonbryn se så bra ut? Ritar du bara eller använder du en mall eller vafan det heter?
- Jag ritar bara! :)

Hur många dagar i veckan sitter du vid datorn?
- Haha, varje dag.

Känner du dig lillgammal?
- Haha nej verkligen inte! Känner mig snarare som 10, haha.

Vad är din favoritmat?
- Hmm.. sushi!

Hur många gånger har du färgat ditt hår?
- Ojoj.. inte en aning! Färgat det huuuur många gånger som helst, ingen koll alls.

Vilken färg på rosor är finast?
- Hahah.. uuhm det beror väl på vad man ska ha dom till? Har för mig att vita rosor representerar förlåtelse och röda är väl typ kärlek?

Kan inte du göra en sminkvideo? Som du visar hur du sminkar dig. Du sminkar dig så fint!
- Jo, men det kanske jag kan göra! Sminkar mig dock olika från dag till dag, haha beroende på vad jag är på för humör.. ;)

Använder du löshår? Vart köper du det? Färgar du det eller köper du den färgen? Hur mycket kostar det? Är det äkta eller oäkta?
Jätte fin blogg! <3
-
Jag använder löshår, som jag köpt på tajmahal i Stockholm. När jag köpte det i juni så var det blont! Sen färgade jag det ljusbrunt.. och nu rött! Det kostade ungefär 700 med clips och så. Det är äkta hår.

Hur många har du strulat med?
-
Antar att du menar olika personer..? Hmm.. 8st.


Sen så var det en till fråga.. eller en kommentar jag tänkte svara på!



Det känns lite underligt att du har en frågestund där du skriver att man kan fråga vad man vill i princip, men att sen inte svarar på frågorna ordentligt. Känns lite onödigt då på nåt sätt. Vill du ha privata och intima frågor som faktiskt är intressanta att ha svar på, eller vill du ha favoriträtt-frågor?
Jag hade kunnat svara på alla frågor om sex och allt som du nu tycker är intressant att ha svar på, men nu måste jag lite tänka på vilka som läser min blogg och kan tyvärr inte svara på frågorna "ordentligt". Sa att man kan fråga vad ni vill och jag skulle svara på allt så gott jag kunde!

Något annat ni vill ha svar på?
Fortsätt fråga!






Kommentarer
Postat av: frida maria

Länkbyte sötis? :)

2012-01-07 @ 01:30:50
URL: http://mariaberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0