!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Förebild.

Har ni någon förebild? Någon ni riktigt ser upp till? Någon som inspirerar er på alla möjliga sätt och vis?
Jag har det. Jag har min syster.
 
Det är sjukt hur denna person dag ut och dag in står ut med mig. Med mitt gnäll, med min PMS, med alla tårar och alla skrik.. Det är även helt underbart att jag får dela bra stunder med denna person. Skratt, glädje, lycka.
Och det är så det ska vara, jag vill dela alla sånna stunder med dig. Och dom vi inte delar tillsammans? Ja dom berättar jag ju för dig ändå. Allt berättar jag för dig.
 
Matilda, du är världens bästa syster, dotter, flickvän och kompis. Du inspirerar mig varenda dag med din glädje och din personlighet. Jag vill att du ska veta att jag inte ångrar en minut jag spenderat vid din sida, och måååånga fler minuter blir det. Så jävla lätt slipper du mig inte!
 
Tack, tack för att du alltid förstår. Tack för att du alltid finns. Tack för att du är du. Tack, tack som fan.
Jag älskar dig, conneticut.
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0