!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Svar på GAMLA frågor!

Fått en del frågor som jag tänkte svara på, dock är alla väldigt gamla men ändå!
 
Umgås inte du med Emma Svensson längre?
Vi har umgåtts väldigt sällan sista tiden, och det är väldigt synd!
Träffade dock henne idag och blir nog att slagga där imorgon så det är ju awesome.
 
Borde du inte göra om din design på bloggen? Det är fortfarande juldesign!
Haha herreguud jag veet! Det är helt stört att ha juldesign i mitten av juli... Det kommer ny!
 
Kan inte du berätta vad som hände med ambulansen och det där, blev nyfiken! (3 månader sen)
En vän fick i sig nötter, och hon var allergisk! Allting gick jättebra så det var himla tur!
 
Hur gör du för att hålla din hy så fin?
Min hy är inte fin! Har normalt väldigt torr hud så ser till att smörja in mig osv! Men tack!
 
Det var lite frågor & svar!
 
Om det är något ni undrar, tveka inte på att fråga!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0