!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Tankar.

"Vissa är så rädda för att dö att dom aldrig börjar leva". Det mottot är något som tilltalar mig något otroligt! För man lever bara en gång, och enligt mig ska man ta vara på varje dag man har för man vet aldrig vad framtiden kommer att bjuda på och man har aldrig en aning om vad som väntar bakom hörnet. Skulle jag dö imorgon skulle jag vilja känna att jag tagit vara på de dagar jag haft. Man kan inte vara så rädd för att dö. Vem som helst skulle kunna dö vilken sekund som helst, därför kan man inte vara rädd för allt och man kan aldrig leva idealiskt. Just nu känner jag att jag verkligen lever mitt liv till fullo. Jag känner att jag tar vara på alla bra stunder i livet och försöker se det positiva i det negativa. Visst har jag gjort misstag men dom formar bara den man är idag. Jag ångrar ingenting jag gjort, för varenda litet snesteg jag tagit har gjort mig till den jag är idag och de har tagit mig hit jag står. Så jag lever idag, morgondagen är oförutsägbar så ta vara på nuet.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0