!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Allt är väldigt patetiskt, bara.

Det är löjligt för jag mår så jävla bra, ibland. Ibland är hela mitt liv en dans på rosor och ingenting i världen kan påverka mitt leénde. Men det finns dagar. Typ igår. Typ idag. Då jag för en gångs skull blir lite realistisk och inser vissa saker. Jag inser att jag mår inte så bra, jag är inte så omtyckt, jag har inte så bra vänner, jag ser inte så bra ut, jag är inte så bra. Överhuvudtaget. Mitt liv är ingen dans på rosor. Hade någon av er försökt sätta in er i min situation så hade ni inte orkat, ni hade inte orkat längre. Förstår inte hur jag gör det.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0